fredag 24 maj 2013

Thank god 4 Fridays !!!

Tidig morsdag present ifrån Hannah <3 
Uppe tidigt som vanligt gott med tystnad innan resterande av min värld vaknar min egen tid är värt att vakna ett par timmar tidigare mot jobbet min (elev) fixar nu detta på egen hand gott duktig tjej så nu är hon redo för sommarens arbete på DA , jag kompade idag med lite lyxigt men jag har själv jobbat över dessa timmar så det är ju skönt att kunna ta ut dem oxå ... Mot stan efter jobbet köpa en flaska vin nytt vin lotteri nästa vecka , så skönt med Fredag och helg bästa dagen helt klart på veckan bubblar av lycka alltid denna dagen och ett par dagars frihet helt underbart så synd att man måste slösa bort sitt liv på en arbetsplats härligt hade det varit att vara ekonomiskt oberoende drömma går ju och en dag kanske det sker jag väntar ............................
Så alla underbara ha en fin Fredag massor av kärlek & ljus va rädda om varandra och glöm inte att vara tacksam för det lilla lilla som gör livet så jäkla underbart <3 


I miss you Mr P <3<3<3<3<3<3 


Inga kommentarer: