onsdag 29 maj 2013

Träningsvärk BIG Time ....



Uppe med tuppen eller här hemma med katterna tass i flabben dax att vakna och mata kreaturen aj aj träningsvärk tog nog i lite hårt igår blir bara armar idag ont i låren my lord gjorde squats med skivstång med 10 kilo lite skillnad kan jag säga röv & lår fick sig en omgång ont så att man skriker när jag skulle sätta mig idag hahahaha det gör vi fler gånger fast jag får nog vänta ett par dagar . Sjukhus plock o pack övertid en och en halv timme trött kärring nu skulle ju göra massor efter jobbet men hamnade framför datorn och här kan jag nog ligga tills det är dax att sova känns det som nu men det blir nog inte så kvällsmat skall lagas och en runda med dammsugaren  är ett måste trillar snart över dessa enormt stora damm råttor som finns på Svartmannagatan .. Ha det bäst alla fina massor av kärlek & ljus Delicia

Miss you my love can´t wait to hug you and kiss your sweet lips xoxo Delicia




Hahahahaha!!!!!



Inga kommentarer: