måndag 6 maj 2013

Monday again .....

Vaknade imorse vid ca 02.35 och kunde minsann inte somna om förrän vid fyra tiden spelade det förbannade candy crush för att det hände minsann inte mycket på facebook vid den tiden galet trött när kl ringde vi 6 nej skrek min kropp ville verkligen inte till min arbetsplats ville vara kvar under täcket men men plikten kallar nu kommer jag nog däcka tidigt och övertid imorgon 06.30 väntar yey !!!! För två veckor sen idag lämnade min underbara vackra Mr P vid stationen ville inte säga hejdå har lite svårt med det ha seperations ångest bigtime så en snabb puss och vi ses sen var det ända jag kunde få fram och nu två veckor senare saknar jag så in i men stark skall denna kärleks kranka kärring vara en månad kvar !!! Annars inte mycket denna måndag längtar tills vi är lediga på Torsdag sen e det fest på Fredag ja mycket Party i Maj ha en go Måndag alla fina <3 

For 2 weeks ago 2 day I left you at the train station our magical weekend had come to an end kissed your sweet lips one more time before we parted and of you went miss you sweet P xoxo Delicia

Inga kommentarer: