torsdag 2 maj 2013

Vad e det för dag ??

Vaknade imorse drack en kopp kaffe och kröp tillbaka i säng gott att det är söndag tänkte jag en lite stund tills jag kom på att ja just det det är ju torsdag lite galet när man är ledig så där mitt i veckan på med jobbe kläderna packa en lunch och hann till och med promenera till jobbet Zack & jag jobba jobba lika galen dag på jobbet lite segt men det funkade skönt när arbetsdagen är slut go promenad i solen hem , när jag kom hem ja då är det plocka plocka små irreterad jag pallar inte att fixa allt detta själv fattar inte hur andra mammor har det så rent och snyggt alltid hemma mitt hus är lite små stökigt alltid och i denna stund bestämde jag mig huset skall säljas jag vill inte röja allt själv latare ungdomar få man leta efter skandal !!!!!!!!!
Hoppas att min fina P har det bra i Spanien har inte hört något sen i söndags men det har han säkert jag har blivit van att man skype ar fram och tillbaka och jag saknar som en kärleks krank tonåring , jag var och hälsade på hans föräldrar igår mamma Ingela skrattade när jag kom och sa kaffe kan du få men kisses får du inte hahaha en go stund vi hade fina föräldrar han har finaste P ... och en jätte god tårta hittade jag till min 17 åring på city gross så att han blev nöjd ..
ha en fin resterande Torsdag alla underbara ..

I love you my beautiful Mr P and miss you like crazy xoxo Delicia

Inga kommentarer: