onsdag 8 maj 2013

Mitt i veckan !!

Upp och hoppa attans tidigt vissa dagar blir det bara så jobba jobba ledig imorgon så gott kan jag säga har mycket att göra skall ta kort på ALLT som kan säljas , söka bostadsbidrag operation tjäna / spara pengar har just börjat jag har dessa år i princip slängt ut pengar för att jag har inte orkat direkt ta tag i saker så nu sparkat mig själv i röven det går inte leva så här länge , ringde till tre har just fått 40 % på båda mina abonnemang så 349 för 2 telefoner inte dåligt kan jag säga betalar nu över 900 kr , hade 4 lotter på postkod lotteriet nu 1 , adjö miljon lotteriet över 1500 kr sparat på lite samtal ringda känns lite bättre nu !! 

You  are missed Mr P big time this is going to be a very long month 4 me I do hope that time flies by 

Inga kommentarer: