söndag 19 maj 2013

Sunday ..........

Nästa vecka vid denna tiden sitter jag och Johanna på ett tåg på väg till Stockholm tänk att det är äntligen dax som jag har längtat , vi skall bo hos min syster och kommer ju oxå så lägligt lille Ludde fyller ju år lilla livet har funnits på jorden i ett helt år sen på kvällen blir det mycket efterlängtade konsert med PINK det kommer att bli en fantastiskt trip kan jag nu redan säga längtar undrar vem som är förband måste minsann kolla upp det , förra året var vi på Nickelback och då var Daughtry förband underbart var det skall jag säga ... Igår gjorde vi lite som var planerat handlade bark och lite annat smått och gott snart blir det fint i min trädgård men sen solade jag och mös lite underbart väder 24 grader njuter av hela min kropp och själ . Melodi festivalen hoppades verkligen på Robin och nu efter allt detta kan jag lova mig själv att aldrig mer se detta igen jag plågade mig igenom hela detta programmet enda som tilltalade var ju Sverige , Norge , Danmark resten var katastrof så Robin grattis till din placering jag tyckte att du var duktig och nu har du satt Hässleholm på kartan , så där vid strax innan elva igår kväll Joel skulle komma hem klockan elva ringde min telefon Joel viskade mamma kom fort vi har blivit förföljda av en bil han var mycket rädd på rösten och jag var i mina pyjamas hjärtat bankade och jag slet på mig ett par jogging byxor tog mobilen och körde som en tok mot stationen hämtade upp 2 st vett skrämda pojkar och mötte en otäck kille som drog upp huven på sin jacka så att vi inte skulle se honom ordentligt och han sprang vidare ifrån polisen som var på andra sidan av stationen otäckt skall jag säga och nu vet jag att min tonåring fick sig en tankeställare och kommer nog att alltid efter detta komma hem innan det blir mörkt . Idag så jag att solen har gömt sig jaja vi har att göra inne oxå ha en underbar Söndag för det skall jag massor av kärlek & ljus Delicia
Zack klipper gräset 

Hoppas att detta räcker !!

Snälla pojkar lagar mammas sol stol ..

Inga kommentarer: