tisdag 14 maj 2013

Pin up !!!

Vaknade tidigt så skönt med tystnaden i mitt hus när alla ligger och sover saknar mina tidiga mornar med min underbara men snart kommer den vackra mannen hem till Sverige som jag längtar ....................... Lite morgon kaffe sen hopp i duschen jobba, jobba infattningen det var inte igår jag var där och jobbade så kul behövde verkligen göra något nytt på jobbet detta behövde jag lite pack & plock sen hem hade tänkt att pula lite i trädgården men jag väntar tills värmen kommer i helgen då kan man få lite sol på denna bleka kropp samtidigt . Pratade med en kollega för ett par månader sen som oxå är fotograf om att ta kort på mig efter min op alla har ju gjort såna modell för en dag men jag har aldrig känt mig hemma med min kropp men nu så är det lite skillnad har tänkt lite på Marilyn Monroe kollade på nätet jisses vilka vackra pin up bilder kvinnan har gjort och nu skall jag oxå göra detta minsann fräckt man lever bara en gång så nu är det bestämt nya sexiga underkläder skall köpas på stan jag får nog skita i Victorias Secret kommer ju inte till London så det får bli Lindex eller något men detta kommer att bli super häftigt hahaha!!!! ännu en grej att boka av på min att göra lista. Mr P har installerat ett program på min dator så att jag kan själv rätta det jag har skrivit på bloggen detta skall ju skickas till ett förlag har jag sagt förut och publiceras har kommit en bit men har vrål mycket kvar håller mig sysselsatt vid datorn om an säger så , men mest av alla hoppas jag på stor vinst jag har anmält mig till en tävling via just detta förlag Vulkan och första pris är 10 000 kr till att publicera sin bok detta hade ju varit så otroligt underbart och det klart jag skall vinna detta så alla mina vackra blogg läsare håll tummarna för mig den 22/5 avgörs detta !!!!! nu mest värma mig under täcket en stund innan kvälls mat skall lagas tvätt skall vikas ha en go fortsatt Tisdag massor av kärlek & ljus D

Hugs & kisses I send to the  most beautiful P in the world love ya babe <3

Inga kommentarer: