lördag 25 maj 2013

One step closer 2 Pink !!!

Lördag lördag idag städa , tvätta , kaffe med svärmor sen packa lite på planeringen idag dagen kommer att gå ruskigt snabbt det vet jag så måste planeras väl rosa tå  och finger naglar check , rosa leggings inköpa check , rosa väska check klar för denna konsert har väntat länge nu skulle ha sett henne för länge sen men då var Lars väldigt sjuk så vi sa att när han blev frisk efter transplantation då skulle detta göras men så blev det inte ... Nu äntligen kommer denna dag att bli av och som jag längtar ... Denna artist med hennes härliga musik har hjälpt mig igenom mycket både glädje och sorg skall bli en stor ära att äntligen se henne live ............ Sen kommer det bli lite shopping oxå i vår huvudstad det kan jag lova mycket roligare att handla kläder när jag har tappat ALLA dessa tunga tunga kilo som bromsade mitt liv , min själv känsla mitt allt denna op har varit det bästa jag har gjort för mig själv varje gång jag ser mig själv i spegeln kan jag ångra att jag inte gjorde något tidigare men jag antar att jag inte var redo då nu starkare och vackrare än någonsin har jag lärt mig att älska MIG och vilken härlig brud jag är ...

 Livet har inte alltid varit enkelt skall jag säga har gått in i hemska förhållanden till män nu syftar jag innan Lars och Mr P såklart har jag varit misshandlad både fysiskt och psykiskt så illa att jag vissa veckor kunde bara inte gå ut jag kände mig som en hund skit på gatan hatade mig själv och undrade verkligen varför dessa män tyckte att jag behövde så mycket stryk jag antar att de inte klarade av att jag hade bättre personlighet  än dem så de skulle banka bort detta ingen aning jag vill inte analysera detta de är nu långt ifrån mitt liv nu och så skall det stanna jag är tacksam att jag överlevde detta hade lika väl kunna sluta på annat sätt , så TACK universum ännu en gång att du hade andra planer för mig jag är så tacksam för mitt liv nu och aldrig mer kommer jag att bli trampad på ...
Om nio dagar kommer vackra P hem jag har saknat så in i vassen denna man har berört mitt liv så , tänk vad underbart  att våra vägar skulle mötas, så härligt att så mycket fint händer mig nu att känna lycka och kärlek i sitt hjärta är verkligen en stor ära tack , tack , tack och åter tack för alla dessa vackra känslor .....

Ha en underbar Lördag kärlek & ljus puss & kram Delicia

Inga kommentarer: