söndag 12 maj 2013

Coffee with no kisses ......

Vaknade för en stund sen gott med lite sovmorgon har lite att fixa idag gårdagen spenderades i sängen länge sen jag var bakis helt utslagen, sålde cement blandaren sen tillbaka under täcket och bota min huvudvärk med massor av sömn glömde ta min resorb det kommer inte att göras nästa helg då fest nr 2 är på gång . mitt hus ser ut som ett bomb nedslag brukar ju städa eller plocka innan P kommer på besök och nu måste jag ta tag i detta jag är ju rätt så trött efter jobbet orkar inte riktigt hur mycket som helst var kommer energin ifrån att fixa detta kan jag ju undra ???? har lika mycket att göra utomhus ser att ogräset växer som attan måste täcka det med matta så att bark kan inköpas och min bambu odling kan börjas på ja alltid finns det att göra i detta huset på Svartmannagatan .. Bruce the Boss var i Stockholm denna helgen igen så synd att jag missade att köpa dessa biljetter han hade jag verkligen velat se men snart så beger vi oss till Stockholm och skall se en av mina stora idoler Pink denna kvinnan har jag gillat sen dag ett längtar så att se henne på scen så om 2 veckor idag sitter jag på tåget på väg till huvudstaden med Johanna vi skall rocka röv i globen det kan jag lova , samtidigt skall vi hinna fira lilla Ludde som fyller 1 år och handla lite på dessa 24 timmar japp det fixar vi ..... Idag skall jag styra forden mot Höör hälsa på svärmor hahaha Mr P mamma & pappa skall få ett litet visit coffee with no kisses blir det åh vad jag önskar att min vackra man var hemma hade behövt en go puss och kram trodde inte riktigt att jag skulle sakna som jag gör men där hade jag fel saknar vissa dagar så att det gör ont snart är han hemma igen och jag längtar ...............  

Miss you sugar man hope that you are doing well i Spain  , well Mr beautiful P  I love you take care love Delicia


Den skall få plats !!

Inga kommentarer: