onsdag 15 maj 2013

Sun , sun , sun !!!

Tidig morgon så skönt slippa stress på morgonen kallt som attan ute regn vart blev den efter längtade våren av kan man ju undra ??? Arbetsdagen gick snabbt förbi ingen gladare än jag , imorgon har jag en ny stjärna som jag skall lära upp på läkemedel 2 dagars bredvid gång det kommer att gå bra har inte haft många på läkemedel mest på sjukhus har det varit måste ha nya förmågor nu till semestern och snart minsann är det helg igen räknar dagarna tills min underbara kommer hem snart så är jag i hans famn igen ...................... Efter jobbet mot Lidel har inte handlat där på ett par år såg likadant ut som sist jag var där lite roliga saker slank ner i korgen , skall snart hämta Joppe han är hos en kompis de skulle bada jaja tok ungar det hade jag inte gjort men lite varmare är det mot vad det var i morse nu ca 18 grader så skönt har verkligen längtat efter denna värmen skall jag säga det har varit en extremt lång vinter . Siesta biljetter dax att skaffa längtar det är ju det enda roliga event i Hässleholm kan jag lätt säga hoppas att jag träffar någon vuxen som skall dit jag får ju inte vistas för nära Joel för att jag är ju så pinsam hahahaha jag tycker ju att jag är den coolaste mamma i stan fattar inte vad han ser .... Kärlek & ljus over and out Delicia

Inga kommentarer: