söndag 5 maj 2013

Sunday !!

Sovmorgon gott gott tyst i huset älskar detta morgontid bästa tid på dagen somnade nog ganska tidigt igår kväll min kropp är ganska trött med samtidigt full av ny energi som fanns inte tiden som överviktig , så mycket mer jag orkar nu 30 kg mindre jätte härligt och kan nästan inte beskrivas i ord jag tittar på mig själv i spegeln hela tiden och börjar nu att fatta att detta har verkligen hänt mig fa... jag är ju hur snygg som helst och dessa ord har jag ALDRIG kunnat säga till mig själv känns bra minsann . Köpte lite kläder igår ifrån en bekant behöver som sagt en ny garderob men har inte så gott om pengar att köpa nytt och köpa begangnat är ju egentligen det bästa sättet kan jag tycka nu så fyndade det gjorde jag åh vad det är skoj att handla kläder nu skall jag kasta bort alla tjockis kläder och in med det nya smala ...
Mot Osby idag träffa underbara Marie & Anton med familj jag blir varm i hela själen bara jag säger deras namn vad hade jag gjort utan er mina vackra vänner ni har funnits för mig och min familj i vått, torrt och hjälpte mig så otroligt efter Lars död jag älskar er som om ni vore min egen familj och tackar att ni finns i mitt liv ses snart ...........

Miss you my beautiful Mr P hope 2 hear from you soon love D 

Inga kommentarer: