lördag 4 maj 2013

Lördag hela dagen !!!

Vakna 05:30 varför kan man undra blivit en liten vana att vakna tidigt med min älskling på helgerna inte lika kul när han inte är här ja ja brygga lite kaffe huset otroligt tyst älskar det har mycket tankar i mitt huvud vill bara röja bort allt skit jag inte behöver kanske kan ta ett rum i taget och kasta så mycket rensa detta jag har för mycket skit som verkligen inte behövs skall jag säga och om jag skulle sälja mitt hus i framtiden då får jag i princip bli av med en hel del skall jag säga så iadg blir det Joels rum röja kasta och städa ju mer jag har att göra ju mindre tid har jag att sakna P hahaha nej det fungerar inte har jag märkt efter dessa 2 veckor ......
Silvia var just här och hämtade en gammal motor som jag hade stående i flera år de samlar skrot till brottar klubben tydligen bra att sälja och Lars gamla cyckel sen har var ungdom slapp köra det till tippen , annars inte mycket som händer denna vackra lördag ha det xoxo Delicia

Inga kommentarer: