tisdag 28 maj 2013

Back to reality............

Så ja då var det slut på det roliga och roligt minsann har vi haft , kl 5 ringer klockan snooza lite till men sen upp lite morgon kaffe sen iväg övertid övertid mycket att göra på DA så att det blev minsann övertid efter jobbet oxå gotta att kunna ta ut detta i ledighet i och för sig skall inte klaga för mycket men låt oss jobba 40 timmar i veckan så kanske det blir bättre eller är det jag som tänker knasigt ??? tror inte det i alla fall var på ifattningen idag det var ju skoj inte så ofta man är där och röjer kul med omväxling fortsätt med det . Njuter fortfarande av Söndagens underbara konsert så fort jag hör henne sjunga på radion står håret på hela kroppen så fantastiskt underbart att se denna vackra vältränade artist så nu skall här tränas har kört en omgång med vikterna vila / skriva lite nu sen på det igen jag har kroppsmässigt ändrats en del kanske inte gått ner så mycket mer men huden har dragit ihop sig och mer skall det bli mycket mycket nöjd med mig själv nu och det har jag nog inte kunnat säga på ca 24 år göttans gött ... nu skall bara sommaren komma för att stanna så att jag kan få lite färg oxå sen banne mig kanon ... Saknar syster redan så synd att man inte kan träffas oftare hade nog inte haft tid om man hade bott närmre i och för sig alla har ju sina stressade liv men planerar att åka tillbaka till Stockholm i sommar och då tar jag med mig Mr P & Joel kan hinna med lite mer då Gröna Lund , Skansen , museum mm låter väl mysigt ja en mys sommar kommer det att bli känns så redan nu åhhhh vad härligt längtar tills semestern ..... Men först och främst längtar jag till underbaraste kommer hem inte länge nu , har saknat dig fina man som har berört mig så oerhört mycket är så tacksam för att våra vägar har mötts ...


Och varför köpte jag inte dessa vackra rosa tofflor ?????

Inga kommentarer: