tisdag 7 maj 2013

Övertid inget ovanligt !!

Klockan ringde inte vid fem i morse som jag trodde jag hade ställt den men 06.15 då ringde den vilket var inte så käckt när jag skall börja jobba 06.30 katta tvätt, kaffe och iväg jobba som en galning shit vad vi har att göra och lite mer övertid efter jobbet så nu är man inte vrål pigg skall jag säga , funderar och funderar vart mina pengar tar vägen jag har haft en bra buffert sedan Lars har dött fattar nu inte vad det är som händer och detta bekymrar mig jätte mycket nu måste jag sälja allt som inte behövs och verkligen snåla vilket kommer att vara svårt party månad Maj har just börjat och bokad varje helg framöver är jag fick plunta kanske för råd att handla ute finns inte ...!!!!???????
Så ja nu har jag sagt upp en hel del saker som äter pengar imorgon telenor och tre skall säga upp de abonnemang som kostar skjortan minsann här skall sparas pengar . 

Miss you my P <3<3<3<3<3<3 

Kära Lars ..
Du är inte glömd P har hjälpt mig komma vidare med mitt liv och jag minns orden du sa till mig innan du åkte in och sövdes ner sen pratade jag inte mer med dig på vanligt sätt du sa en bra kvinna som du skall ha en bra man vid din sida jag tackar dig för de åren jag fick med dig min älskade hoppas att allt är bra i himlen kärlek & ljus Delicia

Inga kommentarer: