torsdag 23 maj 2013

Torsdag hela dagen ......................

Jobba jobba ny förmåga att lära upp i plocken duktig var hon minsann och en ny dag imorgon sen skall hon vara klar efter jobbet mot Silvias lite tjej snack och te i solen sen vidare mot Netto gapade tomt i min kyl idag igen vilka mat gamar jag har  här hemma .. Jag väntar på besked på tävlingen hoppas hoppas in i det sista välj mig snälla snälla snälla !!!!!!!!!!!!
Snart helg härligt städa en del på planeringen sen packa för färd mot Stockholm på Söndag och på Lördag snabb visit hos Mr P´s mamma i Höör  ja hela helgen bokad . Snart kommer min vackra P hem nu är det nedräkning på hög nivå !!!!
Ha det gott resten av denna Torsdag alla massor av kärlek & ljus D 

Hej min ängel i himlen träffade en vän till dig på Netto pratade om dig och fick nästan tårar i ögonen jag saknar  dig min fina ängel tack för alla dessa år ha det bäst Delicia ....

Miss you sweet P 


Inga kommentarer: