fredag 17 maj 2013

Party party ..............

Uppe kl 5 träna armar & axlar har nu tennis armbåge av allt måste köra lite annorlunda imorgon märker jag men syns lite minsann mina muskler förtvinade ganska mycket efter op har jag märkt iväg och jobba min elev duktig släpptes fritt efter morgonfikat och nu kompade jag ut slutade en timme tidigare ganska skönt faktist så nu sitter jag i solen och bloggar i min bh hahaha va gott en smirnoff ice i solen mumms vad gott snart party med de bästa skall bli underbart skoj så synd att inte Mr p kunde följa med hade varit snäppet roligare men men vi får partaja när den vackra kommer tillbaka till Sverige har hela härliga sommaren framför oss kan det bli mer underbart .tror inte det nu chilla i solen börja få grann färg nu efter ett par timmar i solen älskar detta underbara vädret uppvuxen i Amerikanska södern så kan verkligen sakna solen i sverige under höst och vinter månader men vaknar till liv på hög nivå på våren ........   Ha det nu bäst alla underbara människor skål ta mig fan..... kärlek & ljus Delicia 

You ar missed Mr beautiful P can´t wait to see you hugs and kisses Delicia 

Inga kommentarer: