onsdag 1 maj 2013

Happy Birthday Zack !!!

För 17 år sen idag alldeles snart ( klockslag ) klämde jag ut en 4 kg 52 cm pojke vår första son Zack  Aaron Olof kan inte riktigt fatta var åren blir av minns hur lycklig Lars var det var hans föst född men mitt andra barn jag var rätt  så fördärvad efter förlossning och fick opereras i flera timmar efter och Lars fick klä på och ta hand om sonen första dygnet i alla fall till jag piggnade till mig , underbart vacker baby och lyckan var total ... Så grattis min älskade son jag och pappa älskar dig så jätte mycket <3<3<3<3 
Gott med sovmorgon skönt att ha en ledig dag mitt i veckan skall tvätta ett par maskiner tvätt sen minsann mot Höör och hälsa på Mr P´s föräldrar har inte sett dem på ett tag så liten visit skall de få sen skall jag se om jag kan hitta en fin tårta på city gross så att Zacke kan firas lite med oss han har ju firat med sina vänner redan. Tyst i hela huset borde kanske sätta mig och meditera lite ge min själ lite frid och svar på mina frågor hade ju inte varit helt fel och denna tiden är helt perfekt att sköta sånt ..
Ha nu en underbar 1a Maj alla underbara massor av kärlek & ljus till er Delicia

Inga kommentarer: