måndag 23 januari 2012

Sömnlöst ...

Det var ju dumt att inte ta min sömn tbl igår kväll jag vände och vred och räknade får och tänkte och malde så konstigt jag som aldrig behövt äta sömn tabletter innan alltid dekat så fort huvudet har träffat kudden an ren utmattning ,men inte inatt kl var nog 04:30 när jag kollade klockan en sista gång helt sjukt jag var ju vrål trött men min hjärna fortsatte älta detta jobbiga som jag inte har tänkt på sen jag har börjat med mina små vita hjälpmedel . Fick ringa och sjukskriva mig i morse kände hur min yrsel dyker upp av min sömnbrist jag är ju sjukskriven halvtid så de klarar sig nog utan mig de timmar på förmiddagen . Trodde att jag skulle deka när barnen gick till skolan men NEJ DÅ !!!! en halv timme så ikväll glömmer vi minsann inte min lilla sömn tbl det gör nog susen fast jag inte trodde detta ...

Älskade underbara varför skulle det vara du som skulle dö ?? Du som förtjänade så att leva nya organ du fick i din kropp och nu fanns det bara hopp att du skulle vinna denna kamp sen kom en tråkig svamp och skulle bråka efter allt vi har gått igenom skulle en blodförgiftning sabotera din kamp att leva var nu över saknar dig din Delicia      

Inga kommentarer: