tisdag 31 januari 2012

Sjukstuga Tisdag ....

Jobbat halva dagen sjukhus,läkemedel sen infattning japp flexibel skall man vara på sin  arbetsplats och det är jag skall jag säga kommer hem till 2 sjuka ungdomar med vita prickar i halsarna ja direkt till apoteket  och ladda med div sjukmedel sen Maxi glass ,nyponsoppa och annat gott blev minsann storhandling idag med inte bra skulle ju bara handla en gång i veckan så nu minsann få det inte bli mer på ett tag måste tänka på ekonomin fy vad tråkigt att alltid behöva tänka så hade varit mycket roligare att leva om man hade obegränsat på sitt konto men såär inte fallet hos familjen Ferris . Själv skall jag ladda med berocca och annat för inte bli sjuk själv mer än vad jag är hahahahaha!!
Min ena chef sa till mig idag Delicia du är en klippa för första gången i mitt liv så kunde jag hålla med när någon ger mig beröm kändes rätt så bra att säga ja minsann jag är en klippa,jag är en kanon människa  jag är en skitbra mamma och var en underbar fru men även klippor kan rasa och bli svaga när man varit stark alldeles för länge och nu skall jag läka så att jag kan bli den klippan igen . Så skönt det är att tycka att jag är bra som jag är ,jag gjorde så bra jag kunde under dessa omständigheterna vår familj varit med om i så så länge Fy fan vad jag är bra jag förtjänar nu att ha det bra och lugnt i mitt liv eller hur ???  Tack Gud, Jesus och Universum för att vi lever ,har ett fint hus , har ett jobb och har haft den finaste kärlek och den bästa pappan till mina barn Amen

Hej min vackraste ängel saknar dig din D

1 kommentar:

Anonym sa...

Sant gumman! Du är en klippa och du har ett hjärta av guld. Ditt skratt klingar så gott o du sprider en sådan värme :))