tisdag 10 januari 2012

Inte vad jag hade tänkt mig .......

Jobbat halva dagen kl 1 skall jag till min läkare snart en månad sen jag var där svängde inom netto handlade snabbt så att jag kan bara köra hem efter besöket . Min Läkare är en Grekiskt gud så snäll och vet vad han sysslar med han frågade hur jag mådde och jag sa mycket ,mycket bättre jag hade tänkt att böja jobba lite mer än halvtid , Bra sa ha då sjukskriver jag dig en månad till på halvtid jag ser dig som en sån som går på i full fart och kan rasa igen vad säger man inte alls som jag hade tänkt mig så nu blir det att leva på kärlek och varma koppen och lyssnar på min läkare som jobbar med detta varje dag säger den som är så skeptiskt mot alla läkare i skåne landsting ....

Hej min Lars nu skrattar du i himlen jag lyssar på en läkare och sen gör vad han säger ja det kan jag bjuda på min man hoppas, hoppas att vi fixar det bara vill ju inte ta av spar pengarna , livet hade varit så mycket enklare om du hade överlevt detta men jag skall lyda läkaren och lyssna på mig själv och må bra , jag kommer att klara av att leva utan dig fast det inte känns så alla dagar tack för att du har funnits i mitt liv älskar dig för alltid din Delicia                          

Inga kommentarer: