måndag 9 januari 2012

Måndag !!

Ja har nu jobbat min halva dag , gick till jobbet idag var i tid för en gångs skull oftast sent ute och hoppar i bilen för att det går ju snabbare när jag väl kom hem ja då är det operation väckning av barn som har bara vänt på dygnet denna jullov kan jag säga så lite chock kommer de få imorgon när det är dax att börja skolan igen efter 3 veckors lov . Jag hoppas och ber att vår ekonomi klara av detta med att jag är sjukskriven halvtid så jobbigt att behöva tänka på det oxå men jag måste lyssna på vad min kropp talar om för mig och det har jag inte gjort på så så länge,  att se sin älskade sakta dö i många år har inte varit lätt för denna familj så när Lars dog var det en lättnad samtidigt som jag var totalt förtvivlad att att detta kunde hända sen inte bara att man är i en sån chock ja då skall det planeras begravning , hitta gravplats , boupptäckning och allt annat mellan himmel och jord då fanns det minsann inte tid att sörja sen bumms börja jobba strax efter begravningen förtränga var kanon för att orka med dagen jag i ett har det gått och mer och mer orkeslös var jag hur jag än har försökt att vara på topp så var det min mur som jag har haft uppe för bakom min fasad så ville jag bara lägga mig och gråta och skita i gå upp och skita i dessa ungar som inte kan skitas i och tillslut så rasar allt och jag är så glad att jag kontaktade psyk så att jag nu kan reda upp mig själv och bli den glada människan jag är i grund och botten .Men frågan är kommer jag någonsin känna mig lycklig igen ?? En enorm tomhet finns det i min själ mannen jag har delat mitt liv med finns inte mer vilket för mig är helt obegripligt ena dagen finns du andra dagen bara spår att du har funnits , så jag har mycket att ta itu med och lätt kommer det inte att bli men en dag kommer min själ att le igen och jag längtar tills den dagen kommer men fram tills dess får jag läka ...............

Saknar dig min man, min älskare , min bäste vän , min livskamrat , min högra hjärnhalva , pappa till min barn , min ängel du var och är mitt allt och jag kan bara beoch hoppas att du har det bra din Delicia

Inga kommentarer: