fredag 6 januari 2012

Ledig dag !!

Vaknade 8:30 av en katt som slog mig i ansiktet han vill ha frukost och han gör allt för att jag skall gå upp ur min goa säng , så katterna matade och kaffet är på gång huset är tyst ungdomarna sover och jag hade velat sova lite längre men kanske kan ta en lur i eftermiddag . När alla har vaknat och mornat sig och det blir ju framåt middag då skall vi till Osby och häls på våra närmsta vänner alltid lika mysigt att komma hem till dem och våra pojkar är lika gamla och kommer så bra överens så trevlig dag kommer det att bli .
Idag saknar jag usch men ändå hanterbar samma sak varje morgon innan hjärnan vaknar till då kommer man på att du är död detta är ingen  dröm en tiondels sekund sen återgår man till sina sysslor konstigt att man inte har fattat detta ännu efter snart ett år ,undrar hur andra människor känner efter en förlust ?? är det lika ofattbart för dem att förstå att detta hemska har drabbat dem ??

Älskar dig min fina Lars du var skänkt till mig från ovan och jag är så tacksam att jag fick dela halva mitt liv med dig din D

Skickar lite Kärlek & Ljus till alla Hjältar som väntar på organ och kämpar förtvivlat att leva en dag i taget hoppas och ber att era organ hittar er snart <3

Inga kommentarer: