lördag 14 januari 2012

Lat lördag låter bra ...

Kl är 11:45 har varit vaken ett par timmar kollat på nyheterna och nu kollar jag på en kille som skall klättra Mount Everest sen är det så fint väder ute ja men men jag ligger här ett tag till och kanske till och med hela dagen för att jag kan lite tvätt , städ och byte av säng kläder  har jag tänkt denna dagen men inte mycket mer . Imorgon är det års dagen av Tranplantation helt otroligt att det är 365 dagar sen detta otroliga hände och jag har lite nedstämdhets känslor men inte uppriven som jag var för ett par veckor sen är så glad att jag har börjat äta dessa antideppresiva som har gjort att jag tänker klarare och kan se allt från ett klarare perspektiv fast sorgen finns kvar så kan jag hantera det så mycket bättre och det tackar jag för ,jag orkar inte vara ledsen längre jag skall klättra min Mount Everest och klara detta har jag get mig fan på ..  Alla säger att jag är så stark jag vet inte om jag kan hålla med om detta jag har ju legat i min säng av deppresion i över ett år och har inte haft ork att göra någonting jag ser själv inte det som en styrka men jag vet ju inte heller hur någon annan hade reagerat av slag ifrån universums makter gång på gång men fler slag orkar jag inte med nu räcker det !!!!!!

Hej min Lars så märkligt att det har snart gått ett år sen du dog tiden har bara sprungit förbi oss i en rasande fart saknar dig så och önskar att jag kunde skruva tillbaka tiden . Love you 4 ever din Delicia

många berg att klättra !!

1 kommentar:

Susansnusan sa...

STOR kram till dig!!!!