lördag 21 januari 2012

Lördag hela dagen ....

Vaknade så där vid 10 tiden sov hårt och länge drog mig länge innan jag hoppade in i duschen sen väckte Joel vi skulle in till staden och byta hans dyra hörlurar som han fick i julklapp de har nu fått en glapp kontakt så var det att köpa dyra prylar de är inte mycket bättre än de billiga sen till netto handla lite taco ingredienser och hem ingen när jag kommer hem ser jag att vi inte har mjölk måste fan börja skriva upp kan inte handla varje dag det funkar inte i längden ...... gott var det i alla fall umgås lite med min lille man lite go liten missförstådd kille det kommer att fixa sig så småningom med joppe det är jag övertygad om mamma älskar dig <3
Har en tomhet i min själ idag vet inte vad det beror på men det börjar ju närma sig ett årsdagen med stora steg tänk 1 år sen du dog kan ej fatta detta jag vet att jag tjatar men helt obegripligt är detta och utan dig resten av mitt liv skall jag leva min fina man så ja en tomhet finns i min själ och kommer att finnas där för alltid och jag tror att jag kommer att leva resten av mitt liv ensam för att det finns nog ingen man som kan ersätta min underbara känns det som nu ..

Lite kärlek & ljus skickar jag till mina blogg vänner A alfa 1 och hjärta nov 2010 hoppas allt är bra med er blir lite orolig när jag inte höra av er på länge ni är i mina tankar <3

Jag saknar dig som attan min Lars jag önskar så att vi hade lite mer tid med varandra men jag vet nu att det var dit öde att dö och det var vårt öde att vi skulle vara ett par i 20 år , jag önskar att vi hade träffat rätt läkare innan det blev försent för då hade vårt öde varit anorlunda det vet jag . Nu hoppas jag mitt öde blir bra utan dig orkar inte mer med motgångar älskar dig för alltid min underbara din Delicia 4 ever .

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kära du. Det är snart 1 år och tre mån som min mans nya hjärta kom. Och våra förväntningar var stora, men resultatet blev ju inte vad vi trodde på grund av lungorna tänk om han hade fått en lunga med, då kanske det hade blivit något bättre. idag är samma som innan op, bara det att vi vet att hjärtat slår som det skall. men lika andfådd och trött som innan är han, och biverkningar av tabletterna är och så negativt. Så jag som står vid sidan om mår inte så bra, Har själv värk , och haft en hjärtinfarkt, problem med ögonen osv.. arbetslös måste få fatt i ett jobb som jag klarar av. För pengarna från fk och mitt bidrag räcker inte långt. Nu är jag ganska långt nere och ser ingen ljusning någonstans. Skall hämta ut piller i slutet av månaden. Ha det gott, Kramar från hjärta nov-10