torsdag 12 januari 2012

Torsdag .....

Vaknade innan klockan idag det var inte igår skall jag säga kanske börjar det gå åt rätt håll eller kanske för tidig att uttala sig idag skall jag inte sova väntar tills ikväll , idag har jag uppgift att frosta av frysen och det var inte heller igår är minst 2 år sen sist och det är så mycket is att jag inte fick ut backarna jag har gett mig fa... att jag skall spara pengar nu när sjukskrivning är ett måste min ekonomi skall INTE krascha pga av detta så ingen mer tork tummlare sen sa en vän detta om att frysen kostar i el om det såg ut som min ja nästa projekt är vecko handla handlar lite varje dag glömmer att skriva ner vad som behövs då glömmer jag vad som skall handlas och då får jag köra och handla flera ggr i veckan ja lite kaos är det och det är väll därför jag klappade ihop all kaos i mitt liv måste väll ordna upp sig snart .... FÖR ATT JAG FÖRTJÄNAR ATT HA ETT BRA LIV UTAN KAOS ..... eller hur nu är det dax ett steg i taget one day at a time kommer jag och min familj att fixa detta .

Hej min vackra ängel tänk att det är snart 1 år sen du dog ett år av mitt liv har försvunnit och det känns lite läskigt så synd att jag inte kan bara ringa och kollar hur du har det och kan bara hoppas att du har det bra , jag har inte varit på graven sen nyårs afton får väll dit i helgen och tända ett ljus till dig och din donator för då är det ett år sen han eller hon dog och du fick dina organ älskar dig din Delicia


 

Inga kommentarer: