fredag 20 januari 2012

Friday yey !!

Ledig dag vaknade för sent 7:30 men fick upp Joel snabbt helt slut efter går dagens utflykt till Stockholm somnade om efter ungarna gått till skolan och vaknade vid 12 och hade nog kunnat gå och lägga mig igen men får väll vara vaken . Hannah fick inte förlängt jobb på jobbet men ser nu att hon är lika depremerad som jag själv är och därför inte varit på topp skall nu ta tag i detta så att hon oxå kan komma till sin läkare ja vår familj har haft det tufft iår och nu blir det nog inte enklare av att ha en arbetslös ungdom att försörja nu heller men vi kommer att fixa detta vem vet vad som händer kanske postkod lotteriet knackar på vår dörr eller något annat skoj kommer till vår räddning nu är jag positiv hahahaha hur skall jag annars orka jag halvtids sjukskriven och en arbetslös och 2 andra barn räkningar kommer ändå och munar skall matas .................................................

Det finns de som har det värre jag vet och klagar gör jag inte men en liten break hade ju inte varit helt fel jag har en hemlis jag inte får avslöja kanske det kommer att öppna en dör vem vet det hade ju varit lite skoj och kan bara hoppas , jag fick betala 175 000 kr till en konkurs av familje företaget fast jag själv tyckte att jag skulle inte drabbas att detta helvetet så var det bara att betala och vara glad annars hade vi ju haft en större buffert att kunna vara sjukskriven utan panik och andra oförsedda saker som livet placerar i våra knä . Nu hoppas jag bara att Hannah kan hitta ett nytt jobb ,Zack sommar jobb och jag repar mig så att jag kan jobba heltid igen och livet blir lite lite enklare att leva så kommer vi att fixa detta tillsammans är vi starka så är det bara tack Universum för vårt hus , mina barn och våra små inkomster och mest av allt våra liv amen .....


Saknar dig min älskling <3

Inga kommentarer: