söndag 8 januari 2012

Kaffe hos en vän ...

Idag skulle jag åka till Maria såg så fram emot att besöka henne haft inte haft ork nu i höst då började min depression komma ifatt mig med stora steg och till en visst del hänger kvar i mig . Vi är 2 kvinnor i våra bästa år med våra liv framför oss när våra män rycks ifrån oss på olika sätt nu står vi kvar själva på jorden med våra barn och skall klara livet utan våra klippor . Helt slut efter ett par timmar inte mycket jag orkar egentligen helt otroligt hur jobbigt är det att dricka lite kaffe bestämde jag mig med lite push ifrån Maria att jag skall nog köra halvtid en vecka till , när läkaren sa att jag led av utmattning förstod jag nog inte riktigt jag sov ju om nätterna men nu ett par veckor senare förstår jag helt hur utmattad min kropp har varit av allt detta stress under så många år jag hade nog kunnat sova en vecka om ingen hade stört mig . Regel nr 1 Delicia ta hand om dig själv så att du orkar med att vara en mamma ......

Saknar dig min Lars önskar att du var här din Delicia

Inga kommentarer: