onsdag 18 januari 2012

Jag önskar !!

Sista jobbe dagen klar för denna veckan skall till Stockholm lång dag men då ledig på fredag gött sen är det helg och då ännu bättre börjar nu känna mig lite piggare denna sjukskrivning var väl behövd då jag inte insåg detta själv förrän nu bra att jag fick en kanon läkare ..
Jag blev så ledsen för Hannahs skull idag förstår hennes besvikelse och önskar att jag hade massor av pengar men jag har tyvärr inte detta ,jag önskar att du min älskling inte behövde dö ,jag önskar att livet var lättare utan alla dessa jäv.... motgångar ,jag önskar att jobb växte på träd så att jag kunde bara plocka den jag ville ha , jag önskar att mina barn slapp uppleva sin fars död och bära detta genom livet mycket man önskar men få önskan går i uppfyllelse tyvärr ..

Saknar dig min man kan inte fatta att du är död varje morgon är det samma sak när jag har vaknat till liv ja just det du är död !!! och snart ett år har gått är helt sjukt , jag kan inte fatta att jag aldrig kommer att se dig igen , pussa din mun , lukta din nacke . Vi har det ganska kämpigt utan dig men det funkar konstig hur kan det göra det ?? du fattas ju på jorden älskar dig för alltid din Delicia <3

Inga kommentarer: