torsdag 26 januari 2012

snart helg ...

Halv jobb dag direkt hem och sov tills jag skulle på samtal med Zack snart dax att välja till gymnasiet eller vilket kommer bli svårt för min son ser båda han och jag nu i och med han missade i princip hela 8 an kan man säga för att i Augusti första veckan i skolan 2010 åkte Lars in på sjukhus sen dog i Februari , begravning i Mars ursättning i April jag det var mycket förra året om vi säger så och vi alla är utbrända på olika vis och det är ju förståeligt kan jag tycka , så därför känns det nu skönt för Zack att försöka klara så mycket som möjligt för att sedan komplitera på UC för att sedan kunna söka in på gymnasiet klok val känns skönt att ha detta bestämt . Imorgon är det tjej träff med dem bästa brudarna gött att komma iväg en stund för att sedan hem till en go lat helg hoppas att min överaskning kan avslöjas snart håller ju på att spricka .........

Hej min underbara tänkte på vad du sa på seansen om att Zack att han skulle satsa på skolan så rätt du hade jag tror att detta kan vara rätt val för Zack , hjälp oss klara av livet utan dig min fina älskar dig djupt din Delicia

Inga kommentarer: