fredag 27 januari 2012

Friday thank GOD !!!

Halv dag på infattning gott att vara sjukskriven jag orkar verkligen inte mycket mer lite märkligt hur det kan vara så men märker hur slut jag är njuta en månad till fast det kommer att bli tufft ekonomiskt nu med Hannah oxå arbetslös men detta fixa vi väll på något sätt hoppas jag verkligen ,viktigt att jag gör detta ordentligt så att jag kommer tillbaka hel och full av energi inser jag tack fina läkare som tog mig på allvar vi har ju haft så mycket otur med läkare i Skåne de är princip ansvarliga för min mans död fast de på social styrelsen tyckte inte det visst är det ok att missa en lever cirros och neka till transplantation för att de inte orkar att forska vidare ja fler hemska exempel finns det i vår avlånga land och ni som har detta på samvetet borde inte kalla sig själva läkare.
Ikväll träff med pinglorna dessa fina ger mig energi älskar er alla tack för att ni finns i mitt liv alla mina underbara vänner , jag är lyckligt lottad att ha många fina vackra människor i mitt liv kärlek & ljus till er ALLA <3

Saknar dig min fina man så ofattbart att du inte finns mer tack för att du har funnits i mitt liv och är nu med mig på ditt sätt min ängel Love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: