söndag 22 januari 2012

Söndag slappa hela dan ....

Igår snöande det som bara den Joel var helt överlycklig och var ute hela dagen första gången sen i sommar som han har lämnat rummet så synd att det är blask idag han hade bestämt att ut och åka pulka idag med ,vaknade kl 11 idag varit uppe till halv tre inatt och tittat på en underbar dvd box som vi köpte här om dagen True Blood älskar dessa vampyr berättelser fastade för Twilight för några veckor sen och nu denna just love it så kan jag dra i sängen idag utan problem min yrsel är nämligen tillbaka yey ..... så idag blir det inte mycket gjort ..
Så synd att dessa vampyrer inte finns på riktigt det hade varit underbart om min Lars kunde leva för alltid och detta hade ju varit en bra lösning kom Hannah och jag på när vi tittade på dessa vackra vampyrer jaja jag vet att det är tv , men när man förlorar någon så tänker man konstant på om man gjorde så här eller gjorde det där hade det kunde vara annorlunda det är en del av processen tror jag för att jag kan tänka på det ofta ......

Saknar dig min vackra man så tragiskt att du skulle bli sjuk och dö du var en för fin person att plågas till döds som du fick göra och minns det som skönt när de kopplade dig till en respirator så att den kunde andas åt dig .älskar dig och är glad nu att du slipper att lida och kan nu andas men önskar så att vi hade en trevligare slut som det finns i filmernas värld

Inga kommentarer: