lördag 28 januari 2012

Lazzzzy day ...

Vaknade kl 7 jaha det är lördag och jag gick och la mig mycket sent vad är detta men lyxen med lördag att jag kan lägga mig igen och sov till kl 13 nice kan jag tycka , igår träff med flickorna trevligt som vanligt underbara människor jag jobbar med bästa med min arbetsplats är mina kollegor och tiderna ..... tur att vi har varandra skall jag säga hade nog blivit tungt att jobba annars .. idag blir det inte mycket gjort en maskin tvätt har jag som krav om dagen så att det inte blir för mycket tvätt vilket det kan bli här hemma jag har inte använt tork tummlaren på en månad så jag hoppas verkligen jag märker detta på nästa elräkningen måste ju dra ner på alla kostnader .

hej min vackra önskar att du var här saknar dig som bara den och önskar att du överlevde denna fantastiska operation ha det bäst i himlen älskar dig för alltid din D

Inga kommentarer: