måndag 30 januari 2012

Måndag hela dagen ......

Halva dagen på infattningen sen lite i packen skönt när dagen slutar 11:15 sen vidare till netto försökte vecko handla men räcker det halva veckan blir jag nöjd jag är så trött fattar inte hur men det känns som om att jag skulle kunna sova dygnet runt aldrig utvilad bi effekt av depression antar jag är inte så deppig längre mina små vita har hjälpt mig jätte mycket och det är skönt att slippa vara krossad av sorg på onsdag är det ett helt år sen du dog vilket är lite obegripligt ...
Träffade en tjej som jag känner sen långt tillbaka de hjälpte oss när vi hade en jobbig period men Hannah i tonåren Lars & Jag fick hjälp hur vi skulle göra som föräldrar jätte kul att se henne det var ju flera år sen sist hon blev lite ledsen när hon hörde att Lars hade dött men trodde att vi även skulle fixa denna pärs som livet har skänkt oss och det kommer vi att göra fast min älskling saknas ...
Hej min fina man hoppas att du har det bra i himlen du är saknad här på jorden skall du veta Love u 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: