onsdag 11 januari 2012

Onsdag !!

Jobbat min halva dag måste nog erkänna att jag är sliten och det är skönt att kunna hem o lägga sig och sova för att sedan vara vaken ett par timmar och sen sova igen konstigt att jag kan vara så trött och jag hoppas innerligt att jag kommer piggna till mig en dag snart , jag har ju legat i denna säng ett tag och vill inte spendera en vår/sommar till inne det är ju det bästa årstiderna på hela året och så synd att slösa bort det . Att mista min Lars är något jag  kommer aldrig förstå meningen med har ältat detta om och om i min hjärna som gick på högvarv och fick aldrig något svar , och jag är nog inte den enda person som har frågat sig själv samma fråga och säkert inte heller fått svar på sina frågor så det är kommer att förbli universums mysterium .
Döden är skrämmande , otäck och kan och upplevas som till och med vacker när vi fick uppleva denna fenomen då reagerade vi alla 4 och sa såg du alla nickade vi såg hur livet försvann och tyckte att det var vackert men vill helst inte uppleva det igen på mycket mycket länge ..
Så nu skall jag repa mig efter detta som har hänt sjukskriven 50 % tills slutet av Februari , 75% Mars sen börja jobba heltid i April kan se det som en bra lösning på det hela och är så glad att någon talar om för mig hur jag skall göra och nu skall jag sälja allt som bara ligger och dammar så att man kan ha en slant istället för fett ekonomiskt kommer det inte att bli ..

Miss you my love wish you were here

1 kommentar:

Apotekaren sa...

Fina fina Delicia, du är så otroligt stark kvinna så jag knappt tror du förstår det själv...
Jag hejar på dig precis som vi gör på min pappa ;)
STOR "vår" kram till dig <3