torsdag 5 januari 2012

Trött !!

Torsdag trött som bara den måste upp och duscha , halv dag idag med tack och lov är ganska sliten det är väll en baksida till denna depression , en kollega till mig slutade på DA idag fått nytt jobb på ett annat apotek längre ner i skåne lite tråkigt kan jag tycka han var så drivande på vår arbetsplats och kommer att vara saknad Lycka till på ditt nya jobb men vi kommer nog att ses någon gång i brottar lokalen när alla orkar dit igen .Jag somnade direkt när jag kom hem  sov till kl 16 fan jag skulle ringa läkaren och be honom att ändra sjukskrivningen till 75 % skall trappa upp till heltid lite försiktigt jag får väll ringa på måndag istället .....
Imorgon skall vi till Osby hälsa på bästisen med familj har ju inte varit så social på ett tag så det skall bli trevligt att komma dit , sen på söndag skall jag till Älmhult och hälsa på en annan vän som är i samma båt som mig ung änka med 3 barn vi talar samma språk och går igenom samma sorg det skall oxå bli trevligt .

Miss you my love wish you were here


Mina tankar går idag till en 10 årig flicka som väntar på ett
nytt hjärta , Kärlek & Ljus till dig och din familj ber och
hoppas att ditt nya hjärta kommer mycket mycket snart <3

Inga kommentarer: