tisdag 5 februari 2013

Back 2 work tomorrow .........

Ligger och drar mig i sängen imorgon börjar jag jobba en månad har gått sedan op helt otroligt att tiden går så snabbt , idag skall jag till stan och träffa Camilla på en fika sen efter det mot Tyringe och köpa lite fisk till min lilla akvarie på toa som är nystädad och fin . Pratade med ett förlag igår lite spännande saker har jag nu framför mig och mycket jobb oxå för den delen men detta kommer att bli en trevlig sak att minnas i livet eller en sak att stryka ifrån min bucket list ... Joel hemma idag sliten efter gårdagen han gick hem ifrån skolan med migrän och behöver vila idag annars inget som händer idag mer än slappa och njuta av min sista dag hemma ha en underbar dag alla underbara kärlek & ljus Delicia

Forts !!!!
Snabb visit till Höör där bor ju prince charming mysig stund med P och hans mamma kaffe shopping på city gross och en protein drink innan hemförd gjorde denna dagen till det bättre så lite det behövs att pigga upp en dag nu är jag redo att börja jobba efter en ganska jobbig  men samtidigt skön månad hemma over and out kärlek & ljus Delicia

Inga kommentarer: