torsdag 7 februari 2013

Hmmmmmmm!!!!!

Jobba jobba skönt att vara tillbaka träffa alla men var ganska jobbigt varit trött är ju van vid att sova middag , mådde lite illa efter frukost och fick ont i huvudet men det försvann efter ett tag ja allt är sig likt på jobbet men mycket har ju hänt på en månad många som skall sluta gud kommer vi få semester i sommar hahahaha plocka , packa sen lite infattning dagen gick ganska snabbt förbi skönt kan jag säga. Efter jobbet tagga att sätta igång med att träna efter flera års uppehåll orkade bara 20 minuter styketräning armar och ben och 20 sittupps får ta det lite försiktigt får inte träna hårt på 6 veckor efter op sen jäkla blir det cross träning och styrka .. Imorgon är det Fredag bubblar redan träff med töserna imorgon kväll  och när jag vaknar på lördag kommer min kärlek <3 längtar som attan ... 
Vägde mig i morse en smärre chock fick jag 70 kg my lord min hjärna hinner inte med helt otroligt  22 kg minus sedan invägning och 9 kg sen op och nu kan jag se en stor skillnad när jag ser mig själv i spegeln fan jag är ju SNYGG !! och SNYGGARE kommer jag att bli så härligt att kunna säga detta detta kommer att bli bra så småningom skall bara lära känna min nya kropp och hur den nu fungerar så alla vackra ha en underbar fortsatt Torsdag och snart är det Fredag kärlek & ljus puss & kram Delicia

Inga kommentarer: