torsdag 21 februari 2013

Vaccation tomorrow 2 yey !!!

Vaknade tidigt ville hålla Zack lite sällskap innan han skulle till jobbet var lite tungt för honom att gå själv utan mig med men han kommer att vara glad när lönen kommer nästa månad det vet jag , drog i sängen tittade på vakna med NRG och njöt av min ledighet sen hopp i duschen mot stan klippas behöver snyggas till har inte klippt mig sedan i Juni förra året så det var dax att göra något blev ingen ny frisyr men den tunnades och bara det var helt underbart sen mot Höör och pussa på min vackra pojkvän så lyxigt att vara ledig måste jag säga nu chilla sen plocka lite för att min vackra kommer på besök imorgon  det planeras både IKEA och annat lycklig ändan in i själen är så tacksam för de vackra människor som finns i mitt liv jag är en mycket lyckligt lottad kvinna ... Kärlek & ljus till er alla var rädda om varandra var tacksamma för det lilla ni har over and out Delicia

Inga kommentarer: