måndag 4 februari 2013

Hungry Heart !!!

Uppe med ungarna sen vända sig om och sova sista dagen med denna lyx snart blir det jobba 7.30 - 15.45 måndag - fredag ser inte fram emot det men jag får nog lite mer energi av att jobba känner mig otroligt lat av att vara hemma saknar min kollegor och lite rutiner kan bara vara bra för kroppen att komma igång lite orolig fortfarande hur det kommer att gå med maten men det blir väll bra det oxå snart hoppas jag . Bestämma min semester måste jag göra usch vet inte alls vilka veckor jag vill vara ledig tänker mest på Joel som kommer att vara ensam långa dagar men han kommer säker att sova jätte länge och då är han inte ensam så jätte länge om han vaknar vid middag hahahahahaha!!!   Saknar min vackra pojkvän vill bara vara med honom mer och mer mina 24 timmar med denna person är så efterlängtade och tiden försvinner så jäkla snabbt när vi är tillsammans men samtidigt bra för att tröttna det gör man absolut INTE , känslan av att vara förälskad måste vara bland de vackraste känslor som finns kroppen sprudlande av liv och lycka räknar ner till varje magiska möte kan det bli bättre nej jag tror inte det kärlek är en underbar känsla som alla borde känna inombords hade alla känt som jag gör hade krig inte funnits tänk på det sprid nu allt vad ni orkar där ute det har jag som uppgift varje dag vara glad , positiv varje dag , vara tacksam för det du har det smittar tillsammans gör vi världen till en bättre plats kärlek & ljus till er alla ha en underbar dag xoxo Delicia

Inga kommentarer: