måndag 11 februari 2013

Sunday & Monday ....

Helgen den tar slut alldeles för snabbt borde vara en ny lag jobba 2 dagar ledig 5 en underbar helg har det varit utan tvekan finaste har varit hos mig hela helgen och det kan man ju vänja sig vid att ha honom här hela helgen , när man har varit ensam i så många år är det jätte härligt med lite sällskap. Mr P har fått vara lite handy man små saker som hade nog inte blivit gjord om inte han hjälpte mig så nu har jag handtag på min spis , super duper stereo ljud i mitt vardags rum och han har även skruvat ner termostaten i varmvattens beredaren så att ström kan sparas så det tackar jag för ny lista kan nog fixas till nästa helg hahaahah!!!
Seg dag på jobbet trött och sliten och totalt omotiverad kanske är bara trött hoppas jag nej nu skall jag chilla och lyssna på musik ha en underbar fortsatt måndag alla vackra kärlek & ljus Delicia 

Thank you my P for just being the wonderful person that you are xoxo Delicia

Inga kommentarer: