tisdag 19 februari 2013

Brrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!

Upp och hoppa ännu en dag som väntar och jag hoppas redan på att den kan vara slut en smula negativ som INTE är vanligt för mig men men tar det som en kvinna och drar mig till jobbet och det blev ju en bra dag fram till middag blev lite kass efter lunchen fattar inte detta har något med min mat smältning att göra det vet jag och behålla maten det får jag så då får jag ta detta ett tag till får ju påminna mig själv att det är ingen liten op jag har gjort . Avbeställde min tid till blodcentralen tänkte att jag skulle vänta ett par månader tills jag har kommit ifatt mig men nu är det nya regler igen och jag får nu inte lämna blod förrän jag fyller 50 helt galet jag som trivdes så bra med att göra denna tjänst för samhället detta var ju jätte tråkigt =( nu ligger jag under täcket i mina pyjamas och skall snart kolla en film eller två ha en underbar Tisdag alla fina människor kärlek & ljus 

Hej min ängel hoppas att du har det bra i himlen xoxo Delicia 

Inga kommentarer: