lördag 2 februari 2013

Snow on a Saturday !!!!

Besök av finaste P igår och nu är han på väg hem en vecka av längtan  nu framför mig vi gick till Bishops Arms igår kväll mycket trevligt minsann en rosa öl till mig mumms vad den är god och en rom & cola till P trevlig miljö lite folk man kände igen kul att Hässleholm har lite pub mys ställe att umgås på och träffa sina vänner det kan ju liva upp denna tråkiga stan , liten promenad i snön och somnade gott i varandras famnar gud vilken lyx att ha någon hålla om en som många kan ta för givet och som man lätt kan bli van vid I Love you my wonderful Mr P thank you for our beautiful weekends that I  appreciate  so much xoxo D
Inte mycket på schemat idag tvätt som vanligt laga lite mat till oss kolla lite film och bara njuta av livet som är så snäll mot mig efter så många års plågor kan jag äntligen känna mig lycklig med min tillvaro på jorden . Längtar otroligt mycket att kunna äta varje dag utan att det fastnar i min hals och kunna känna mig säker att äta ute och leva som vanligt men det kommer väll så småningom , Ha en underbar lördag alla underbara kärlek & ljus kram D

Inga kommentarer: