tisdag 12 februari 2013

Semla dagen !!!

Började dagen bra orkade inte hoppa i duschen då tar man lite torr schampoo för att fräscha till kalufsen spraya som attan och kom på att det var min deo nice luktade fräsch i håret hela dagen så varför köper man torr schampoo när man har deo ??? Infattningen fram till lunch trevligt trivs där lite nytt gör att dagen går lite snabbare .. Pratade oxå med min dietist har ju gått ner ganska snabbt 10 kg på en månad var ju inte vad jag hade tänkt mig men men annars känns det bra och hoppas att jag kan behålla ALLA måltider snart mycket snart !!  Nu lite middag sen mot Statoil glömde semlorna på jobbet som jag har lovat Joel Grrrr vill ju inte ut igen men men har ju en paket på statoil oxå att hämta ut ha det bäst alla ät massor av semlor kärlek & ljus Delicia

Inga kommentarer: