fredag 1 februari 2013

Friday at last ....

Idag skulle xtra föreställning med Justin Bieber släppas jag hade tänkt att fixa till minsta sonen blev inte så lyckat kan inte fatta varför de inte bokar in honom på nya Arenan Bieber hade nog fyllt den utan problem om han fyller Globen X 3 och ändå har inte alla fått biljetter jaja vi får nöja oss med Siesta och det kommer bli jätte trevligt som vanligt sen Pink får vi ju inte glömma jisses det skall bli trevligt , Idag är det 2 år sen Lars dog blir lite förvånad att jag inte känner en enorm sorg saknaden finns alltid för honom och jag har lite dåligt samvete att jag är på den platsen jag är känns att jag har verkligen gått vidare med mitt liv men jag vet oxå att jag har barn som inte alls är där jag är och det kan jag oxå förstå . Lars har det bättre där han är han kan andas och lever utan smärta vilket känns bra skall strax till graven med lite blommor och ljus på hans dag ...........

Min Mr P kommer senare idag och jag kan längta som attan att krama om honom och bara vara i hans närvaro vi får se vad helgen har för oss om det blir en runda på stan eller vara hemma spelar ingen roll kärlek & ljus alla underbara ha en fantastiskt Fredag 

Inga kommentarer: