fredag 8 februari 2013

Ladies Night at Harry´s

Jobba jobba lång dag som tog slut kl 15.15 halv timme komp det tackar vi för handla och pyssla nu chilla och äta lite sen dusch och ett glas vin fest med de bästa alltid trevligt vi skall samlas på Harry´s äta och dricka gott busa och ha det anmält trevligt skall avtacka en kollega som skall flytta till Stockholm så trevligt för henne men du kommer att vara saknad söta fina Jonna tur att Facebook finns så att man kan hålla kontakten ... 
Nu är lördagen nära som jag längtar efter min goding helt galet känner mig som en förälskad tonåring vilket är lite mysigt i och för sig.... uppdaterar med bilder från träffen senare ha en fortsatt underbar Fredag alla vackra kärlek & ljus puss & kram Delicia

Tack för en super trevlig kväll alla involverade nu vet jag varför jag går till jobbet varje dag , ni är bara så underbara tack för att ni finns .....

Inga kommentarer: