tisdag 26 februari 2013

Nageltrång & blodförgiftning

Trött dag på jobbet men den tog slut tack o lov jag hoppade bums i säng efter jobbet somnade blev väckt kl 17 Zack sa att han hade ont i tån jaja lite mer skönhets sömn behöver mamma halv timme senare mamma du måste kolla min tå Zack var nu mer påtagen av smärta och när jag fick syn på tån då fick jag en smärre chock den var stor som en mindre falu korv då fick jag en chock han sa att smärtan drog mot ljumskarna fick panik hoppa i bilen mot sjukhuset träffade läkaren bedövning lokalt sen minsann skära upp med skapellen massor av blod och Zack kved av smärta blodprover togs feber oxå tyder på en blodförgiftning ett ord ingen av oss gillar fast man inte kan jämföras med Lars seppsis hoppa i bilen mot CSK akuten dryg väntan träffa barnläkaren blir inläggning med dropp kom nu på avdelning kl 00.30 lite galet kan jag tycka men men nu skall Zack äta kvälls mat pan pizza mums och sen skall vi chilla i vårt eget mys rum och hoppas på hem gång så tidigt som det går .... Över and out Zack & Delicia









Inga kommentarer: