söndag 17 februari 2013

Slapp Söndag !!

Igår var jag på Emporia med Mr P och hans Mamma & Pappa var så nyfiken att se detta enorma nya köpcentrum som har varit på allas läppar i flera månader och blev super besviken detta var ju inget märkvärdig och jag tror minsann att jag kommer nog inte åka dit igen i alla fall på mycket länge ... tillbaka till Höör lämnade föräldrar och sen vidare hem till mig lagade vegitariskt kvälls mat sen mys kväll med film , vaknade imorse med denna underbara man bredvid mig och jag blir mer och mer såld av varje träff med honom kanske är det dumt av mig att kära ner mig i en person som jag kommer aldrig helt och hållet vara i mitt liv jag vet men nu är det ganska försent att tänka dessa tankar. Jag söker inte efter äktenskap jag har varit där och gjort det och trivs otroligt bra med våra små träffar så för nu kan det räcka jag har mitt och vill ibland vara ifred och bara dra framför tvn / datorn och inte tänka på någon annan än mig själv och när helgen kommer då blir det magiska möten fulla av underbara känslor kanske är detta som kallas perfekta förhållandet ??? vem vet inte jag lite tänkande idag nej nu skall jag kolla på ett klipp till med Julian Assange så begåvade fin man som har blivit orättvist behandlad pga han visar världen sanningen GO Julian I root 4 you !!!!

Hej min ängel i himlen du är alltid i mina tankar ha det bäst finaste xoxo D

Inga kommentarer: