söndag 3 februari 2013

Sleeping Beauty....................


Så ja just vaknat för en timme sen har sovit sen 19 igår kväll helt slut utmattad skulle gjort så mycket som vanligt men men får väll försöka en gång till idag eller kanske blir det inget gjort vi får se , jag vägde mig för en stund sen ytterliga kilo försvunnit ifrån min kropp helt otroligt och nu kan jag börja få en bild på hur jag kanske kommer att se ut och jag gillar bilden av mitt nya jag snart skall träning införas på schemat så att kroppen blir fast och fin . Idag måste jag städa lilla akvariet på toa den har sett förjävlig ut för länge nu och imorgon skall jag träffa en vän och få lite guppy då måste det vara lite rent , ligger och lyssnar på spotify bubblande lycklig i mitt hjärta förälskad som en tonåring denna fina man kom in i mitt liv just när jag behövde det och allt känns så underbart är så tacksam för det jag har och så tacksam för lyckan som kom min väg tack universum för att ni valde mig jag förtjänar att må bra och ha kärlek i mitt hjärta tack <3 nej nu finns det inte mycket mer som händer idag önskar er alla en underbar söndag fylld av kärlek & ljus xoxo Delicia

Inga kommentarer: