tisdag 26 februari 2013

Poor Baby !!!

Ja tänk som dagen kan ändras det har vi varit med om innan med Lars ena dagen kunde han gå inomhus med syrgas andra dagen kunde han inte gå man kan inte jämföra men ena dagen är ungen och tränar , går till skolan sen vips blir han inlagd . Inne på sjukhuset i Hässleholm satte de en nål Zack var mycket medtagen av misshandel av sin stor tå som såg ut som en enorm jätte tå så att när de satte skapellen i den trodde jag att den skulle explodera blod och var överallt men det rann bara lite och trycket minskades inte de sa att det skulle gå snabbare för oss att köra in än att ta en ambulans så därför kunde de inte heller ge mer smärtstillande än en citodon . Zack skrek som en galning jag körde i 140 km /timmen och sket fullkomligt om polisen skulle stanna oss och ångesten och minnen från denna färd till CSK var jobbig jag vet att jag har lovat mig själv att aldrig sätta min fot på denna sjukhus som i princip dödade min man men jag var nu glad att jag inte behövde köra längre och bad nu till GUD att Zack skulle bli bra och ja jag vet att han kommer att överleva detta men ordet blod förgiftning gjorde oss oroliga knasigt jag vet men har man varit med om mycket trauma då går hjärnan igång på hög varv tro mig . Akuten CSK ja där har man velat skjuta folk för men de skötte sig rätt så ok ingen rullstol fanns så barfota fick mitt skrikande barn traska in jag orkar ju inte bära honom mot ortopeden börjar jag varför ortopeden han har ju en misstänkt blodförgiftning jag vill inte till ortopeden jag vill träffa någon på infektion fattar ni väll ja det är en tå men den är ju infekterad Zack mamma lugna dig och när han sa dessa ord som minns jag hur Lars alltid sa Delicia lugna dig och jag svarade jag kan väll för fa.... inte lugna mig du håller ju på att dö och det tänker jag INTE låta dig göra !!! och jag vet hade jag inte krigat för min älskling då hade han inte levt så länge som han gjorde och hade jag krigat tidigare då kanske du hade levt idag så nu har jag lugnat mig mitt barn kommer inte att dö och någon ortoped blev det inte jäkla trams vi hade ju hamnat där och fördröjt behandling om jag inte hade sagt till lite kan denna kärring om svenskt sjukvår SO DON´T FUCK WITH ME !!!!!!! nu dusch , packa till oss båda vänta på att lille Joel skall komma hem pussa på honom lite sen tillbaka till CSK ha det bäst alla underbara jag är lugn som en filbunke nu men gillar inte sjukhus och hoppas på hemgång imorgon kärlek & ljus over and out Delicia & Zack 

Nöjd unge laptop och tv 


ny bandage på tån 

Inga kommentarer: