onsdag 20 februari 2013

Semester Imorgon !!!

Jobba, jobba handla sen hem pi mycket att stå i visa dagar bra dag på jobbet livs hela dagen och dagen gick snabbt det var ju bra , När jag började jobba efter min sjuk skrivning så lämnade jag om semester till sportlovet fick reda på idag när jag skulle hem idag att jag är ledig imorgon och de skulle kolla om det blir fredag oxå hade varit gott lite att ta tag i Ikea , städa med mera ja det finns ju alltid något att göra med ungdomar och hus med en heltids arbetande mamma tack mina chefer för att ni fixar trixar och donar . Zack håller på att måla om sitt rum och det kommer att bli bra efter ett par målningar och lite gardiner mm så kan det bli jätte mysigt där nere och Joels rum planeras oxå en liten renovering har ju inte hur mycket pengar som helst att röra mig med men man kan fixa med lite pengar oxå minsann . Saknar min P hade velat pussa på honom men snart blir det en träff jag vänjer mig snabbt att ha honom vid min sida knasigt jag som har klarat mig själv så länge utan en man och saknade egentligen inte det heller och nu saknar jag ofta . Love you Mr P thank you 4 being a part of my live <3<3<3<3<3<3

Nu lite tvätt , planera middag sen bänka sig framför tvn ha en underbar Onsdag alla vackra människor kärlek & ljus Delicia

Inga kommentarer: